Assalamualaikum

Saturday 23 July 2011

USRAH PENYATU UKHUWAH...

Bidadari Besi's Photos - Wall Photos

Photo 89 of 89   Back to Album · Bidadari's Photos · Bidadari's Profile





Sebaik sahaja keputusan Kemasukan UPU diumumkan, ada adik-adik yang meluahkan rasa kebimbingan takkala memikirkan bagaimana situasi IMAN mereka semasa belajar di Univerisiti nanti.


Ada juga yang menghantar pesanan dalam inbox FB agar membimbingnya. Buat adik2 yang satu kampus dengan akak nanti di Universiti Utara Malaysia (UUM), usah khuatir...sekiranya mahu akak boleh aturkan kalian untuk ikuti usrah yang sudah disediakan oleh Pusat Islam atau jadi adik-adik usrah akak aja.


Bagi yang tidak satu kampus dengan akak, kalian perlu berusaha untuk mencari kakak senior yang dapat membantu menjaga IMAN kalian takkala disana nanti. InsyaAllah akan ada yang cuba membantu nanti.


Cuma satu peringatan dari akak, jangan sekali-kali terjebak dengan budaya COUPLE kerna itu adalah penyumbang utama kalian makin jauh dari Allah s.w.t...insyaAllah, dengan ikuti usrah, hati kalian akan sentiasa diperbaharui...(",)

Added 35 minutes ago ·  · 

  • You and 10 others like this.

    • Dania Sofia betul kata ukhti bidadari besi.jagalah kehormatanmu adik2ku..kerana disitu lambang dan kedudukan dirimu dimata lelaki, apa lagi dimata seorg suami
      46 minutes ago · 

*huhu...sonoknye kalo u NISA' pun ad usrah mcm nie...

No comments:

Post a Comment